1- یه متن خیلی جالب به دستم رسید حیفم اومد با شما به اشتراک نذارم. البته نویسنده اصلی متن رو نمیشناسم اما امیدوارم که هرجا هست سلامت باشه و در کنارش ازش پوزش میخوام .


لیست کارهاى خانه تکانى سال نو:

1️⃣ پاک کردن غم گذشته

2️⃣ دورریختن کینه ها

3️⃣ شستن افکارمنفی

4️⃣ چیدن عشق درطاقچه

5️⃣ سبزکردن مهر

6️⃣ خریدشادی وحراج محبت


پ.ن: درد کپی رایت یه درد کهنه س. تورو خدا پیام رو فوروارد کنیم. واسه خوندن پیام که هیچ هزینه ای توی کانال ها نمیدیم لااقل فوروارد کنیم بیچاره ادمین دلگرم بشه. طرف پست کانال رو کپی میزنه و میفرسته واسه دیگران که بگه من خیلی "اوکی" هستم! 

بند 7 هم همین کپی رایت خودتون اضافه کنید.



2-قبض گاز این ماه با احتساب بدهی ماه پیش محاسبه شده بود و این درحالی بود که پرداخته کرده بودم. رفتم اطلاع بدم و قبض جدید برام صادر بشه تا پول جدید رو پرداخت کنم، با اینکه اشتباه از خودشون بود، 500 تومن بابت صدور قبض جدید و 500 تومن هم بابت پرداخت وجه دادم! اون هزار تومن اصلا مهم نیستا نفس دریوزگی این وسط خیلی مهمه. 

#باشد_که_رستگار_شویم