1- سالی جدید شروع شد. امیدوارم که این سال برای همه مون خوش یمن و پر انرژی توامان با شادی و سلامتی باشه. اونی که عشقی داره به عشقش برسه، اونی که مریضی داره هرچه زودتر شفا پیدا کنه و خدا روح تمام رفتگان رو قرین رحمت کنه. اگر کسی هم جزو گزینه های مذکور نیست پس خدا رو شکر 🙏 
راه زیاده تا دستم به 96 نوشتن عادت کنه... کل 95 مثل فیلم از جلو شمام میگذره. واقعا مثل فیلم و تک تک خاطرات واسم زنده س...  بیخیالش هرچی بود گذشت....
از همین ایام واسه کل سالمون برنامه ریزی کنیم... عمر خیلی کوتاه تر از اونه که فکرش رو بشه کرد. خیلی کوتاه. عید یه بهانه س برای بهتر شدن و پیشرفت. وگرنه روزها مثل قبل مکررند و فصل ها هم همینطور. 
ایشالا خونه تکونی دل برای همه مون رخ بده.
#سال_پرانرژی_در_انتظار_ماست


2-باز هم لحظه تحویل سال و برنامه های آبکی صدا و سیما! قابل پیش بینی بود اما واقعا شورش در اومده...  هر سال شبکه سه همون ریتم مسخره با مجری توان مند و آرتیست خودش آقای علیخانی و مهمان های تکراری و حرف های تکراری.. خب اگر مخاطب بخواد مصاحبه ببینه که کلی روزنامه و سایت هستش! ماشالا این روزها هم که به لطف شبکه های اجتماعی همه کارهای بازیگران و خواننده ها و ورزشکارها زیر ذره بین هستش. خیلی ملو عید میشه هر سال! در کل هم که قشر فرهیخته و نخبه جامعه جای خاصی در برنامه های عید ندارند چون به هر حال طرفدار ندارند پس در نتیجه این برنامه ها زرد هستش و این یعنی شست بزرگ به مخاطب!
پ.ن: تندیس جذابیت هم باید به احسان علیخانی داد!
پ.ن: به امید بهتر شدن برنامه ها تا ملت نرن سمت شبکه های اجنبی


3- پیام تبریک بسیار زیبا از طرف یک از بهترین ها زندگیم:
‎ معنای "عمر"، دویدن پا به پای لحظه ها نیست بلکه زیستن در هر لحظه است. معنای "زیستن در هر لحظه" نیز اندیشیدن به تمام امکاناتی است که آن لحظه با خود به همراه آورده است. اینکه کدام امکان را برخواهیم گزید، در نهایت، معنای عمرمان را رقم خواهد زد. 
لحظه لحظه ی عمرتان، قرین بهترین انتخابها باد.  ‎
#عالی