1- ما بهره هوشی پایینی داریم چون: 

در فرهنگ ما «زرنگ» کسی است که کمتر زحمت می کشد و سر دیگران کلاه می گذارد و از شرایط اضطراری جامعه ثروت جمع می کند و در مقابل «احمق» کسی است که پشتکار دارد و شبانه روز زحمت و مشقت می کشد.


پ.ن: قصد انتشار افکار منفی و تحقیر خودمان نیست... 

پ.ن: ناراحت نشویم شما و من باهوشیم!




2- 👈 دل نوشته س، حسش رو نداری نخون. دوست ندارم موج منفی بگیری...

حیفم اومد متن بالا رو خرابش کنم و درد دل خودم رو اضافه کنم. اما میدونی خیلی سخته که چشمات رو روی همه چی ببندی. من عاشق این کشورم و اینو شعار نمیدم. من واسه تک تک کسایی که جونشون رو برای این خاک گذاشتن ارزش قائلم و روی سرم جای دارند. ما خون و جون زیاد دادیم تا اینجا وایستادیم. اما منم خیلی کلنجار دارم و با خودم میجنگم که بمونم و بسازم... اما کدوم ساخت؟ منی که تمام مقاطع تحصیلی نامبر وان بودم و رشته برق خوندم هنوز درگیر سربازی کوفتی هستم... آخرش هم به هرکی دهن باز کنی میگن هر دانشگاه خوندی و با هر رزومه مهم نیست، باید کار بلد باشی تا وارد صنعت بشی! عزیز دلم مگه رفتیم دانشگاه کشک بسابیم؟ رفتیم یه قل دو قل بازی کنیم؟ خب صنعت و دانشگاه هم پا نیستم به ما چه؟ چرا من باید تاوان بدم؟ بعد از تحصیلات و فقط رنگ کتابخونه دیدن، الان برم چند سال شرکت های مختلف تا کار یاد بگیرم؟ آخرش هم یه تکنیسن بزنه تو سرم اینقدر خوندی که چی بشه!! 

بعدش ببینم طرف فارسی نمیتونه درست بحرفه (منظور قومیت خاصی نیست) واسم شده مایه دار... طرف تعداد صفرهای چک هاشو نمیتونه بشماره و رفته کمپ مهاجران با فلاکت خوابیده الان اومده اینور واسم آدم شده! 

اینا درده لااقل واسه من... نه اینکه خودم رو خاص بدونم و تافته جدا بافته... نه! فقط سوزش داره... میدونی...

فازم هم به هیچ وجه منفی نیست اما هضم این چیزا راستش از توان من خارجه...

راه ساده میمونه که تو هم بذار برو... گور بابای تمام خاطرات و همه چیزهای قشنگ اینور...

#قصه_الباقی



3- درستش این بود فردا از زمانی که ما بیدار میشیم شروع بشه!