یادمه سال گذشته اردیبهشت ماه اولین کنفرانس دستاوردهای نوین برق و کامپیوتر که در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شد شرکت کردم. تنها دلیل شرکت من ایندکس (نمایه) شدن مقالات در IEEE بود. گواه بنده هم برای شرکت در این رویداد، ثبت اسم کنفرانس در IEEE بخش ایران و بخش مرکزی (آمریکا) بود. 

روز کنفرانس از آشفته بازار رخ داده کلی تعجب کردم! تا حالا کنفرانس به این بی برنامگی ندیده بودم. اما فقط یه چیز منو دلگرم نگه داشت اولی اسم IEEE پست این کنفرانس و دومی اسم افراد مشهوری مثل پروفسور منهاج و نیکروش و غفوری فرد و...

الان تقریبا یکسال از اون روز میگذره! و  مقالات قطعا نمایه نمیشن! یعنی زهی خیال باطل! درکل این یکسال از یه جایی به بعد دیگه پیگیر نبودم، الان هم غصه دارش نیستم. اما متنفر شدم از علمی های داخلی که خودشون رو وارد بازی کثیف کردند.

تنها سندی که میشه مجازی اعتراض کرد لینک زیر هستش. حضوری هم که بماند... 

بهشون باید گفت " زرررررررررررنگ! بابا شاخ! بابا دریوزه!

#باشد_که_رستگار_شویم 

https://fa.petitions24.com/cbconf_ir


پ.ن: اگر قلب تپید بابت این اتفاق میتونی به لینک بالا بری و امضا کنی. هیچ چیزی شاید رخ نده اما این لینک توی صفحه گوگل بالا میاد و حداقل دیده میشه. اگر هم امضا نکردی، تنت باشه سلامت. خیالی نیست. مشکل جای دیگه س.