خیلی وقته به من ثابت شده که نباید با هیچ کسی بحث کرد مخصوصا در مورد اهداف و آرزوها. چون اگر طرف مقابل آدم با درک و منطقی باشه سودی برامون نداره و اگر بی منطق باشه (اکثریت ملت) باعث تخریب میشه!

این موضوع در مورد تمام قدیمی ها صادقه! خودشون هیچ وقت رویا نداشتند و روتین بودند، چه درکی میکنند از ما و اهدافمون!؟ جز تخریب و اینکه شما جوونید و خام! همین افکار باعث شده نسل در نسل فقط دنبال استخدام و دست دولت داشته باشیم. متاسفانه دولت هم راه رو برای کسب و کارهای نوپا باز نمیذاره و از طرفی هم نمیتونه!

 بحث ها قاطی شد اما در کل به شخصه داغ دل دارم از این قضیه چون خیلی از افکار نامناسب و فرصت های سوخته شده خودم رو مستقیما وامدار خانواده هستم که خیلی بهشون اعتماد داشتم اما الان فهمیدم که جز دل و مغز خودم هیچ کی راهگشا نیست. مخصوصا همونطور که گفتم در مورد آدمهای بی هدف و رویا (فارغ از سن) خیلی باید مواظب باشیم.