روزانه آقا برقی

قضاوت ممنوع، لطفا

۲۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

پنج شنبه 31 فروردین 96

1- شک از خیابون و کوچه میاد و مغز تبدیل میشه به هوش سیاه!



2- لاماسیا پر 



3- این جمله فرانسیس کوپولا رو دوس دارم که میگه: گاهی فکر می کنم آن قدر برای زندگی می جنگم که وقتی برای زندگی کردن ندارم!

حکایت خیلی از ماست از جمله بنده حقیر😊

#باشد_که_رستگار_شویم



4- جشن قهرمانی پرسپولیس خوب شروع شد اما به شدت بد تموم شد! بازهم اینو به ما یادآور کرد که تا گوساله گاو شود، دل صاحبش آب شود. سیکل معیوب همچنان می تازد و می تازد و هر نسل حسرت های نسل پیشین را یدک می کشد... حسرت "اونور آب خوب است"


۰ نظر
پوپو

چهارشنبه 30 فروردین 96

1- منی که برنده ی هر نبردم

منی که توو ظلمت سر نکردم

واسه رسیدن شانس صبر نکردم

و با صفر یه کاری کردم مطمئنم

خیلیا با صدتا صد نکردن....

#یاس



2- 

۰ نظر
پوپو

سه شنبه 29 فروردین 96

1- سیستمی که تولیدی آدم های کوتوله و کم مغز داشته باشه، فاتحه ش خوندس!



2- قوانین رو میشه از نو نوشت 



3- این چند وقت فقط کلیپ جوگیری ملت همیشه در صحنه رو میبینم که کاندیدا شدن! همه هم میخوان تا فیها خالدون کمبودهاشون رو از دهن ترامپ بکشن بیرون! 

سلامی کنیم به احمقی که سه کلاس سواد داره" کاندید" شده ✋️ سلام اسگل!



4- چرا من بچه مادرید نیستم؟ برم ورزشگاه و رونالدو رو تشویق کنم...؟ 


۰ نظر
پوپو

یکشنبه 27 فروردین 96

1- چه افتخاری بالاتر از این که ایران رتبه نخست تولید کمیت علمی در جهان رو داره؟ از چین با اون همه جمعیت هم بالاتر هستیم! تبریک به ایران، تبریک به ایرانی! ایرانی میتواند...
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر برید که سامانه ISC درج کرده. تعداد نمودارها زیاده که من یکی رو براتون میذارم. فقط به کشورهایی مثل ژاپن و آمریکا و کره جنوبی و تایوان و.. نگاه کنید که پسرفت داشتند! اما از لحاظ آکادمیک و سطح دانشگاه ها خیلی پیشرفته هستند... اشکال کار کجاست؟ 



2- - پدرت هیچی واست نذاشت!
-پدرم نداشت، که نذاشت...

۰ نظر
پوپو

شنبه 26 فروردین 96

یادمه سال گذشته اردیبهشت ماه اولین کنفرانس دستاوردهای نوین برق و کامپیوتر که در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شد شرکت کردم. تنها دلیل شرکت من ایندکس (نمایه) شدن مقالات در IEEE بود. گواه بنده هم برای شرکت در این رویداد، ثبت اسم کنفرانس در IEEE بخش ایران و بخش مرکزی (آمریکا) بود. 

روز کنفرانس از آشفته بازار رخ داده کلی تعجب کردم! تا حالا کنفرانس به این بی برنامگی ندیده بودم. اما فقط یه چیز منو دلگرم نگه داشت اولی اسم IEEE پست این کنفرانس و دومی اسم افراد مشهوری مثل پروفسور منهاج و نیکروش و غفوری فرد و...

الان تقریبا یکسال از اون روز میگذره! و  مقالات قطعا نمایه نمیشن! یعنی زهی خیال باطل! درکل این یکسال از یه جایی به بعد دیگه پیگیر نبودم، الان هم غصه دارش نیستم. اما متنفر شدم از علمی های داخلی که خودشون رو وارد بازی کثیف کردند.

تنها سندی که میشه مجازی اعتراض کرد لینک زیر هستش. حضوری هم که بماند... 

بهشون باید گفت " زرررررررررررنگ! بابا شاخ! بابا دریوزه!

#باشد_که_رستگار_شویم 

https://fa.petitions24.com/cbconf_ir


پ.ن: اگر قلب تپید بابت این اتفاق میتونی به لینک بالا بری و امضا کنی. هیچ چیزی شاید رخ نده اما این لینک توی صفحه گوگل بالا میاد و حداقل دیده میشه. اگر هم امضا نکردی، تنت باشه سلامت. خیالی نیست. مشکل جای دیگه س.

۰ نظر
پوپو

جمعه 25 فروردین 96

1- تا الان که دارم تایپ میکنم، بیش از 600  نفر کاندیدا ریاست جمهوری شدند. میدونی یعنی چی؟ یعنی یا نخبه سیاست خیلی داریم، که اگر داریم چرا اوضاع مملکت اینه؟ و یا کلی هرز مغز داریم که میخوان مثل احمدی نژاد متوهم، مملکت رو باز به خاک سیاه بنشونن!  ملت همیشه در صحنه اینه ها... به کاندیدا شدن هم رحم نمیکنه. 
آدم میشناسم ارشد می‌خوند علوم پایه، کلا نسبت به دنیای بیرون ایزوله، الان کاندیدا شورا شهرشون شده! آخه تو چه به کار آیی مردک؟!


2- پرنده ای که انجیر میخوره، نوکش کجه! 
#گشت_2


3- کره شمالی قراره معادلات دنیا رو بهم بزنه؟ امیدوارم چنین چیزی رخ نده. چون قطعا خودش از صحنه روزگار محو میشه اما بیچاره کره جنوبی و ژاپن! فکرش هم میکنم تنم میلرزه. جدا از تندروی و جنگ طلبی کره شمالی، اما قطعا بوی جنگ به مشامش رسیده که پیونگ‌یانگ رو داره خالی میکنه.  امیدوارم با تدبیر و امید حل بشه.
۰ نظر
پوپو

پنج شنبه 24 فروردین 96

همیشه دست بالای دست زیاده..  توی هر  رشته و کاری. فقط نمیدونم در آینده، بهتر از عادل فردوسی پور چطور میشه؟

۱ نظر
پوپو

چهارشنبه 23 فروردین 96

1- یه چیز که منو حرص میده اینه ملت میگن، فلان چیز 360 درجه باعث تغییر شده! 

عزیزم 360 درجه یعنی تغییر نکرده! بگو 180 اگر منظورت دگرگون شدنه!




2- یادمه پارسال که المپیک بود یکی از نفرات برتر پرتاب نیزه که آفریقایی بود، میگفتن از طریق یوتیوب و فیلم های اون آموزش پرتاب رو دیده! اون زمان به خاطر درگیری دفاع و این حرفا پیگیر زندگیش نشدم. اما این کلیپ کوتاه همه چی رو روشن میکنه. صرف فعل خواستن غیر این داریم مگه؟



مدت زمان: 1 دقیقه 3 ثانیه 
۰ نظر
پوپو

دوشنبه 21 فروردین 96

1- یادش بخیر یه زمانی آلبوم خونگی روی بورس بود. امروز توی بازار دیدم. طرف میفروخت اما سرش خلوت بود!  

یاد باد آن روزگاران یاد باد...


2- فصل داغ تعیین تعرفه های پزشکی - روزنامه جام جم - مورخ 17 فروردین 

 

خیلی جالبه که پزشک ها هنوز هم دنبال تعرفه بالاتر هستند! نمیدونم به کجا میخوان برسن؟!  

راستش خیلی مایل نیستم خیلی چیزها رو بگم چون غرغر حساب میشه. وقتی سرانه درمان و بهداشت کشور اینقدر پایین و ضعیف باشه قطعا قشر پزشک گل سرسبد میشن.

دمشون گرم دیگه...

جواب اون پزشکی که بهم گفت "تو هم میخواستی میخوندی" توی گوشم هستش... یادشون رفته فقط تشخیص میدند و نوآوری زیر خط فقر دارند. 

#باشد_که_رستگار_شویم 


پ.ن: با احترام به قشر زحمت کش و صادق و سالم پزشک

۰ نظر
پوپو

شنبه 19 فروردین 96

شکست خوردگان بزرگ تاریخ!

توصیه اکید بنده رو در دیدن این کلیپ پذیرا باشید.

#باشد_که_رستگار_شویم




مدت زمان: 2 دقیقه 40 ثانیه 
۰ نظر
پوپو